preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Nova Bukovica

 > Naslovnica
Vijesti

Savjeta 5 - za sigurniji net!

Autor: Jasminka Stošić, 11. 2. 2020.

Svake godine 11. veljače u svijetu se obilježava Dan sigurnijeg interneta. Stoga su se i učenici 1. i 2. razreda PŠ Miljevci tim povodom ovog  ponedjeljka na Satu razrednika dodatno educirali, ali i međusobno raspravili i iznijeli svoje stavove o svim blagodatima, kao i o mogućim opasnostima koje nam je, uz ostale tehnološke izume, donijela diljem svijeta glasovita „mreža svih mreža“!

 

Učenici su prvotno iznosili svoja osobna iskustva koja su stekli do sada u virtualnom okruženju, s posebnim naglaskom na poželjne i nepoželjne načine komunikacije posredstvom mobitela, društvenih mreža i servisa te računalnih aplikacija i programa.

Nakon kratke, ali vrlo korisne rasprave, učenici 1. i 2. razreda popunjavali su i anketne listiće, koji su nam pomogli otkriti  kako i koliko koriste pomoć interneta u svakodnevnom učenju, igri i komunikaciji.

Na kraju su iznjedrili i vrijedne zaključke i pravila kojih se trebaju svakodnevno pridržavati kako bi se uspješno zaštitili od brojnih internetskih (najčešće prikrivenih) opasnosti.

U svojim su školskim torbama ponijeli kući i pisane savjete kako bi i svoje ukućane osvijestili i podučili o pravilnoj uporabi interneta.

A završne riječi svoje učiteljice, „ponijeli su“ (Vjerujemo i zadržali!) u svojoj memoriji:

„Kako bi na korist ti bio internet, upamti ovih SAVJETA PET!“:     

        


Izvor: Jasminka Stošić, učiteljica RN u PŠ MIljevci (tekst i foto)


e-Dnevnik
 

Ponosni!

Erasmus+ | Program EU-a za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport

 

 

 

Nauči riječ!

Kalendar 2021/2022

Energetska obnova škole

Projekt je sufinancirala

Europska unija iz

Europskog fonda za regionalni razvoj

Škole -susjedi i prijatelji

 
CMS za škole logo
Osnovna škola Vladimira Nazora Nova Bukovica / Zagrebačka 28, HR-33518 Nova Bukovica / os-vnazora-novabukovica.skole.hr / skola@os-vnazora-novabukovica.skole.hr
preskoči na navigaciju