vijesti
Kolektivno osiguranje učenika
Poštovani roditelji,
u prilogu je ponuda PAUN osiguranja (UNIQUA) za kolektivno osiguranje učenika za školsku godinu 2024./2025.
[
više]
Arhiva naših vijesti
Kutak za roditelje
Kriteriji za ocjenjivanje vladanja
KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA- OŠ Vladimira Nazora Nova Bukovica
UZORNO VLADANJE
|
DOBRO
|
LOŠE
|
- Poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i razredna pravila
- Redovito izvršava školske obveze
- Redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno- obrazovnog rada
- Savjesno (u okviru svojih mogućnosti) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu.
- Čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika
- Kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju škole
- Tolerantno se odnosi prema različitostima
- Argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi (pristojno objašnjava svoje mišljene).
- Spreman/spremna je na suradnju i pomaganje drugima
- Nema izrečenu pedagošku mjeru.
- Učenik može imati najviše 2 neopravdana sata tijekom šk.godine
- Uzorno vladanje može imati učenik/učenica koji ima izrečenu pedagošku mjeru, ali samo ako je preuzeo odgovornost za svoje ponašanje i popravlja se
|
- Uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu i Razredna pravila
- Povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza
- Kasni na nastavu
- Rijetko neopravdano izostaje (do 10 sati tijekom šk. godine)
- Ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena, ali ih nakon upozorenja ispravlja
- Ponekad se neprimjereno odnosi prema učenicima, učiteljima i osoblju škole
- Preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih
- Dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti
- Dobro vladanje može imati učenik koji ima izrečenu mjeru ukora, ali samo ako je preuzeo odgovornost za svoje ponašanje i popravlja se
|
- Ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i Razredna pravila
- Ne izvršava redovno školske obveze
- Ne želi sudjelovati u nastavnom procesu ni uz poticaj učitelja
- Neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu
- Nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju škole
- Nasilan i netolerantan prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja
- Sklon je optuživati i prebacivati odgovornost
- Greške ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i poticajima da ih ispravi
- Ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete
- Izrečena mu je pedagoška mjera Ukora ili Strogog ukora, nakon čega nije popravio ponašanje
|
Razrednik procjenjuje ponašanje učenika po kriterijima škole i na kraju daje svoj konačan prijedlog ocjene iz vladanja i iznosi ga RAZREDNOM VIJEĆU
Priručnik za roditelje - Zlostavljanje u školi
eTwinning school mission
e-Dnevnik
Ponosni!
Kalendar 2024/2025
Usmjeravanje učenika
Energetska obnova škole
Projekt je sufinancirala
Europska unija iz
Europskog fonda za regionalni razvoj
Škole -susjedi i prijatelji