preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Nova Bukovica

Erasmus + projekt "Traditional games -healthy childhood development"

Projektni partneri:

1. Španjolska – Wikipedija

Španjolska  - Colegio Mercerator 


2. Zastava Turske – Wikipedija

Turska - Cumhuriyet İlkokulu 


3. Zastava Portugala – Wikipedija

Portugal - Escola Básica e Secundária Dr. Luís Maurílio da Silva Dantas 


4. Zastava Rumunjske – Wikipedija

Rumunjska - SCOALA GIMNAZIALA NR 1

 

5. Zastava Republike Hrvatske – Wikipedija

Hrvatska - Osnovna skola Vladimira Nazora, Nova Bukovica

 

Vijesti o odobrenju projekta:

ICV

VPZ

Domovina.blog

 


Vijesti

Online mobilnost učenika i učitelja na Madeiru / Portugal

Autor: Ruža Živković, 28. 2. 2022.

U tjednu od 21. do 27. veljače 2022. učenici i učitelji naše škole sudjelovali su na online mobilnosti u sklopu Erasmus+ projekta škole „Tradicionalne igre, zdrav razvoj djetinjstva“. U ovoj mobilnosti sudjelovali su učenici i učitelji iz partnerskih zemalja (Rumunjska, Turska, Portugal i Španjolska).

Iako je prvotno planirano da ova mobilnost bude uživo (kao i sve dosadašnje mobilnosti), splet okolnosti i zdravstvena situacija naših putnika doveo je do toga da naša škola u ovoj mobilnosti sudjeluje online. Naši učenici i učitelji radišno su se uključili u aktivnosti te su svakodnevno s učenicima koristili razne digitalne alate, uključivali se online u aktivnosti sa domaćinima s Madeire, igrali tradicionalne portugalske igre i dr.

Ovo je bila jedna sasvim nova situacija i jedno potpuno novo iskustvo za sve nas, ali iz toga smo izašli bogatiji za sva nova stečena znanja i iskustva. Učitelji su svakodnevno smišljali nove aktivnosti za učenike kako bismo postigli ciljeve predviđene za mobilnost te su ih sutradan provodili sa učenicima u školi. Koliko su truda i rada uložili možete vidjeti u nastavku kroz sve priložene aktivnosti i digitalne sadržaje.

U ponedjeljak 21. veljače 2022. svi učitelji uključeni u projektnu online mobilnost imali su sastanak sa ravnateljicom Laretom Žubrinić oko podjele aktivnosti, odaziva učenika i organizacije rada ovaj tjedan. U utorak 22. veljače 2022. bio je prvi dan online mobilnosti. Uz pomoć googla učenici su na tabletima tražili informacije o Portugalu i Madeiri (glavni grad, jezik, geografska obilježja i sl.). Potom su učenici crtali zastavu Madeire iz čega su proizašli likovni radovi za pano i digitalni radovi u programu Paint. Koristili su geografske (fizičke) karte kao i google karte, Google Earth i Street View. Pomoću njih pronašli su Funchal i školu domaćina te su se uključivali u live web cam pojedine lokacije koje su partneri obilazili uživo.

Učenici su s učiteljem geografije na pametnoj ploči tražili lokacije koje će fizički obići partneri na mobilnosti, a potom su na hameru skicirali obris otoka Madeire te upisivali lokacije koje su pronašli na google kartama. Učenici su naučili i istraživali geografsku dužinu i širinu.

Za kraj aktivnosti uključili smo se u live prijenos prvog susreta s projektnim partnerima.

 

U srijedu 23. veljače 2022. bio je drugi dan naše online mobilnosti. Učenici su za početak pogledali sve video sadržaje koje su nam tijekom prethodnog dana slali partneri domaćini. Potom su učenici krenuli sa priprema, pronalaskom i izrezivanjem materijala za uređenje glavnog Erasmus+ panoa škole. Učitelj Hrvoje Kraljik oslikavao je kartu Madeire, a učenici su sa ostalim učiteljima (Marijom Radijevac, Ivanom Škrobo i Marinom Kordi) istraživali lokacije koje će partneri posjetiti taj dan, povijest mjesta i prirodna bogatstva Madeire.   

Učiteljica Ivana Škrobo je priredila plakat s drvetom (od čega je i nastao naziv otoka Madeira) na kojemu smo postavljali sličice bogate flore i faune Madeire. 

Nakon tih aktivnosti učenici su izlagali svoje prezentacije ostalim učenicima te su se potom uključili u live prijenos s projektnim partnerima sa Cabo de Girao (jedne od najviših litica na svijetu).

 

24. veljače 2022. započeo je treći dan online mobilnosti koji smo također započeli prikazom video sadržaja i fotografija od dana ranije. Ovaj dan posebno je bio baziran na učenju, upoznavanju i uvježbavanju tradicionalnih portugalskih igara koje su se kasnije uz vodstvo učitelja igrali u školi i na otvorenom (jogo das cadeiras, jogo de lenchino, jogo de anel, brincar de estatua).

Učenici su potom izrađivali likovne radove sa simbolima partnerskih zemalja. Nakon toga učenici su učili portugalski jezik i neke najosnovnije riječi te su snimili video pozdrav za sve naše partnere (na engleskom i portugalskom jeziku) u kojem su vidljivi njihovi likovni radovi sa simbolima partnerskih zemalja.

Četvrti dan mobilnosti 25. veljače 2022. ponovno je započeo prikazom video sadržaja od dan ranije. Potom je učenicima prikazana prezentacija o glazbi Portugala te su učenici slušali Fado glazbu, gledali i učili tradicionalne plesove s Madeire. Pogledali su i uživo video u kojem jedan učitelj s Madeire svira njihov tradicionalni instrument (braguinha).

Taj cijeli dan tijekom svih aktivnosti učenici su slušali tradicionalnu portugalsku glazbu koju je u sklopu prezentacije prikupio učitelj glazbene kulture Dražen Kovačević.

Ostale aktivnosti taj dan bile su izrada kviza za učenike u aplikaciji Quizzis te prijevod kviza na engleski za učenike ostalih partnera. Potom su svi popunili evaluacijski listić i za kraj su pogledali novi broj našeg Erasmus+ časopisa koji je nastao kao rezultat Erasmus+ mobilnosti učenika i učitelja u Tursku, grad Samandag u listopadu 2021. godine.  

 

Peti, a ujedno i zadnji dan mobilnosti 26. veljače 2022. učenici su se ponovno uključili u live događaje sa Madeire sa našim partnerima. Potom su obilazili online lokacije prema rasporedu i planu domaćina. Zadnji dan osim navedenog bio je posvećen izradi glavnom panoa škole.

Iako su bili praznici učenici su se rado odazvali našem pozivu i uključili se u aktivnosti. Prema evaluacijskim anketama koje smo ponudili učenicima na ispunjavanje zadnji dan mobilnosti pokazalo se kako su učenici više nego zadovoljni provedenim aktivnostima. Jednoglasno su odgovorili kako su im aktivnosti bile zanimljive, kako su puno toga naučili, kako im nije žao što su se uključili u aktivnosti preko praznika te kako im je ovakav način rada i aktivnosti pridonio da imaju najbolje praznike ikad.

Odgovori učitelja koji su bili uključeni u projekt vrlo su slični, i oni su zadovoljni aktivnostima, priznaju kako su se namučili i naradili, ali kada su vidjeli uspjeh i rezultate sav uloženi trud u slobodnom vremenu pao je u drugi plan. Drago nam je što smo svojim aktivnostima i radom pridonijeli uspješnom ostvarenju online mobilnosti za učenike i učitelje u sklopu Erasmus+ projekta.

 

 

Fotografije: Silvija Bašić, Dragana Dropulja, Hrvoje Kraljik, Maja Pavlić, Marina Kordi, Kristina Pintarić, Marija Radijevac, Ivana Škrobo (učitelji uključeni u projektnu mobilnost)

Tekst: Ruža Živković, pedagoginja i Lareta Žubrinić, ravnateljica

Video sadržaji: Lareta Žubrinić, ravnateljica i Dragana Dropulja (učiteljica njemačkog jezika)


Priloženi dokumenti:
video-1645560805.mp4 (2.42 MB)
video-1645632244.mp4 (2.49 MB)
video_dan_4.mp4 (9.19 MB)


eTwinning school mission

e-Dnevnik
Ponosni!

Erasmus+ | Program EU-a za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport

 

 

Kalendar 2023/2024

Energetska obnova škole

Projekt je sufinancirala

Europska unija iz

Europskog fonda za regionalni razvoj

Škole -susjedi i prijatelji

CMS za škole logo
Osnovna škola Vladimira Nazora Nova Bukovica / Zagrebačka 28, HR-33518 Nova Bukovica / os-vnazora-novabukovica.skole.hr / skola@os-vnazora-novabukovica.skole.hr
preskoči na navigaciju