ŠTO SE SMATRA INFORMACIJOM?
Sukladno članku 5. stavku 3. Zakona, informacija je svaki podatak koji Škola posjeduje u obliku dokumenta, zapisa, dosjea, registra ili u bilo kojem drugom obliku, neovisno o načinu na koji je prikazana (napisani, nacrtani, tiskani, snimljeni, optički, elektronički ili neki drugi zapis).
Pristup informaciji pretpostavlja pristup već gotovoj gotovoj i postojećoj informaciji, i ne predstavlja nužnost Škole da ulaže dodatni trud u povezivanje, tumačenje, odnosno stvaranje informacije.
O pravu na pristup informacijama više pročitajte OVDJE.
Postupak i obrasce za pristup informacijama pronađite OVDJE.
Obrazac-zahtjev za pristup informacijama
Obrazac-zahtjev za dopunu ili ispravak informacija
Obrazac-zahtjev za ponovnu uporabu informacija
Kriterij za određivanje visine i naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave
1.Kriterij za određivanje visine i naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave-str.1.
2.Kriterij za određivanje visine i naknade stvarnih materijalnih troškova i troškova dostave-str.2.
SAVJETOVANJA S JAVNOŠĆU
Tijela državne uprave, druga državna tijela, jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave i pravne osobe s javnim ovlastima dužne su provoditi savjetovanje s javnošću pri donošenju zakona i podzakonskih propisa, a pri donošenju općih akata odnosno drugih strateških ili planskih dokumenta kad se njima utječe na interese građana i pravnih osoba. Savjetovanje s javnošću mora trajati u pravilu 30 dana, a provodi se objavom nacrta propisa, općeg akta odnosno drugog dokumenta, s obrazloženjem razloga i ciljeva koji se žele postići donošenjem propisa, akta ili drugog dokumenta te pozivom javnosti da dostavi svoje prijedloge i mišljenja.
O provedenom savjetovanju tijela su dužna objaviti izvješće, a planirana savjetovanja najaviti objavom godišnjeg plana savjetovanja.
Građani mogu podnijeti predstavku Povjereniku za informiranje ako uoče nepravilnosti u provedbi savjetovanja ili izostanak savjetovanja za akte za koje su morala biti provedena.