preskoči na sadržaj

Osnovna škola Vladimira Nazora Nova Bukovica

Vijesti

Kako zaštititi dijete na Internetu

Autor: Ruža Živković, 16. 12. 2019.

Dragi roditelji!

Djeca kao najrelevantniji korisnici Interneta, mogu biti izložena neprimjerenim sadržajima ili ponašanjima na Internetu i zbog toga im je potrebna potpora odraslih, odnosno roditelja, neovisno o tome što djeca o temi sigurnosti i ponašanja na Internetu često znaju više i od samih roditelja.

Program „Zaštita sigurnosti djece na Internetu i u svijetu mrežnih tehnologija“ pokrenut je u suradnji Ministarstva znanosti i obrazovanja i Hrvatske regulatorne agencije za mrežne djelatnosti (HAKOM) te Hrvatske pošte.  

Oni su kroz nekoliko godina izdali tri različite Brošure koje vam mogu pomoći oko zaštite vaše djece na Internetu. U prilozima na kraju ove obavijesti nalaze se sve tri Brošure.

Dodatne informacije možete pronaći na internet stranici: https://www.hakom.hr/default.aspx?id=42

Osim toga objavljen je i kratki video uradak o Zaštiti djece na internetu koji možete pogledati na sljedećoj poveznici: https://www.youtube.com/watch?v=zXxXfCbW0ss&feature=youtu.be

Nadamo se da su vam informacije bile korisne i da ćemo zajedno, uz vašu pomoć i s razrednicima na satima razrednika zaštititi djecu od neprimjerenog sadržaja na Internetu.

 

Pedagoginja, Ruža Živković.


Priloženi dokumenti:
HAKOM_BROSURAmala.pdf (1.65 MB)
HAKOM_BROSURA_FIN.pdf (3.65 MB)
HAKOM_BROSURA_2018.pdf (2.55 MB)


Kutak za roditelje

Okvirni vremenik provjere znanja možete pogledati u priloženoj datoteci. 

Tijekom godine moguće je promijeniti termin određene pisane provjere znanja, ali učenici o tome moraju biti obaviješteni na vrijeme.



 1. razred.doc
 1. razred PS Miljevci.doc
 2. razred.doc
 2. razred PS Miljevci.doc
 3. razred.doc
 3. razred PS Miljevci.doc
 4. razred.doc
 4. razred PS Miljevci.doc
 5. razred.doc
 6. razred.doc
 7. razred.doc
 8. razred.doc


Kriteriji za ocjenjivanje vladanja

KRITERIJI ZA OCJENJIVANJE VLADANJA- OŠ Vladimira Nazora Nova Bukovica

UZORNO VLADANJE

DOBRO

LOŠE

  • Poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i razredna pravila
  • Redovito izvršava školske obveze
  • Redovito pohađa nastavu i druge oblike odgojno- obrazovnog rada
  • Savjesno (u okviru svojih mogućnosti) pristupa radnim zadacima i aktivno sudjeluje u nastavnom procesu.
  • Čuva školsku imovinu i imovinu drugih učenika
  •  Kulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju škole
  • Tolerantno se odnosi prema različitostima
  • Argumentirano brani svoj stav, vodeći računa o normama ponašanja i osjećajima drugih ljudi (pristojno objašnjava svoje mišljene).
  • Spreman/spremna je na suradnju i pomaganje drugima
  • Nema izrečenu pedagošku mjeru.
  • Učenik može imati najviše 2 neopravdana sata tijekom šk.godine
  • Uzorno vladanje može imati učenik/učenica koji ima izrečenu pedagošku mjeru, ali samo ako je preuzeo odgovornost za svoje ponašanje i popravlja se 
  • Uglavnom poštuje Pravilnik o kućnom redu i Razredna pravila
  • Povremeno zanemaruje izvršavanje školskih obveza
  • Kasni na nastavu
  • Rijetko neopravdano izostaje (do 10 sati tijekom šk. godine)
  • Ponavlja pogreške na koje je već upozoren/upozorena, ali ih nakon upozorenja ispravlja
  • Ponekad se neprimjereno odnosi prema učenicima, učiteljima i osoblju škole
  • Preuzima odgovornost za svoje neprimjerene postupke tek nakon ukazivanja na njih
  • Dolazi u sukob s drugima zbog neuvažavanja drugih i neprihvaćanja različitosti
  • Dobro vladanje  može imati učenik koji ima izrečenu mjeru ukora, ali samo ako je preuzeo odgovornost za svoje ponašanje i popravlja se 
  • Ne poštuje Pravilnik o kućnom redu škole i Razredna pravila
  • Ne izvršava redovno školske obveze
  • Ne želi sudjelovati u nastavnom procesu ni uz poticaj učitelja
  • Neopravdano izostaje s nastave ili samovoljno napušta nastavu
  • Nekulturno se ophodi prema ostalim učenicima, učiteljima i osoblju škole
  • Nasilan i netolerantan prema drugima te rijetko preuzima odgovornost za posljedice svog ponašanja
  • Sklon je optuživati i prebacivati odgovornost
  • Greške ponavlja unatoč upozorenjima o neprimjerenosti ponašanja i poticajima da ih ispravi
  • Ne surađuje i ne prihvaća upute i savjete
  •  Izrečena mu je pedagoška mjera Ukora ili Strogog ukora, nakon čega nije popravio ponašanje

Razrednik procjenjuje ponašanje učenika po kriterijima škole i na kraju daje svoj konačan prijedlog ocjene iz vladanja i iznosi ga RAZREDNOM VIJEĆU

 


Priručnik za roditelje - Zlostavljanje u školi

eTwinning school mission

e-Dnevnik
Ponosni!

Erasmus+ | Program EU-a za obrazovanje, osposobljavanje, mlade i sport

 

 

Kalendar 2024/2025

Usmjeravanje učenika
Lista linkova je prazna
Energetska obnova škole

Projekt je sufinancirala

Europska unija iz

Europskog fonda za regionalni razvoj

Škole -susjedi i prijatelji

CMS za škole logo
Osnovna škola Vladimira Nazora Nova Bukovica / Zagrebačka 28, HR-33518 Nova Bukovica / os-vnazora-novabukovica.skole.hr / skola@os-vnazora-novabukovica.skole.hr
preskoči na navigaciju